Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
22.11.2022
BLACK FRIDAY
         BLACK FRIDAY   Sleva až  40 % na vybrané druhy zboží ( panely FAVORIT, FELICIA a nakládací hrany FABIA , FABIA II, OCTAVIA, OCTAVIA II )... číst celé
16.06.2022
Spouštíme nový eshop!
Hezčí, uživatelsky přívětivější, pohodlnější, rychlejší a přehlednější nákup. O čem je řeč? Přece o nově spuštěném eshopu! Opustili jsme staré tmavé s... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Informace o nákupu
  3. Reklamační formulář
Reklamační formulář

Pro usnadnění jsme připravili jednoduchý formulář, který celý proces reklamace zjednoduší. Na základě zaslaného formuláře vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu řešení.

V případě, že budeme potřebovat reklamované zboží dodat fyzicky k posouzení, budeme vás informovat. Reklamační lhůta začíná běžet až ode dne převzetí zboží.

Balík po převzetí prosím zkontrolujte, je – li balíček poškozený nebo otevřený, odmítněte převzetí balíčku a kurýra požádejte, aby jako důvod nepřevzetí uvedl poškozený obal. V reklamačním formuláři zvolte Způsob řešení – poškozený obal. Po odeslání formuláře vás budeme kontaktovat!

Kompletní reklamační řád naleznete zde (odkaz na reklamační řád).

Reklamační formulář

Číslo faktury *
Datum objednání *
Datum převzetí *
Jméno a příjmení *
Telefonní číslo
Email *
Název produktu *
Popis závady *
Navrhovaný způsob řešení *
Poznámka